Pages

Wednesday 8 June 2011

Aku,Oligo Dan Blog

  Line internet lembap tidak seperti selalu,suasana dalam bilik pula panas,member housemate pun semua dah tido..Biasa time2 macam ni aku tengok cerita Korea dalam You Tube tapi disebabkan line internet agak lembap dengan suasana bilik nye panas aku p pekena Oligo secawan..
Panaskan air dahulu kemudian bancuh oligo ditambah dengan sedikit air Yassin yang di bawa oleh Mak aku dari kampung,kena taruk sket2 je nanti cepat habis,sape pulak yang maw buat.hee...

    Pasang air-cond dan Slurrppp..wah3,sedap betol air oligo ni rasanyer lagi kaw dari milo,minum sambil berblogging dalam kegelapan,ntah ada semut ke tidak tadi,tak pula aku tengok,selalunyer dalam heater ade semut yang tengah 'berenang'.. Nawaitu jelah dengan niat nak minum.huhu..oklah gradiozz yer,nak sambung tengok
movie jap.

No comments:

Post a Comment