Pages

Sunday 12 June 2011

Kharul Fahmi Che Mat (APEK) jadi Pelakon

   Penyanyi Andi A Merican sanggup menuggu penjaga gol bola sepak kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat (Apek) untuk melakonkan muzik bagi video pertamanya berjudul 'SOLO' yang telah dilancarkan khamis lepas.Video klip ini sangat menarik dari segi cinematografi dan gaya nyanyian Andi A.Merica tersebut,
jom layan klip vedio ni :

                        


SOLO
=========================

Kosong dah berisi
Semua nikmat menjelma kini
Dunia tak pernah lagi
Seindah hari yang ini

Puas aku pelajari
Menilai buruk dan baik
Kini terang jalan ku temui jadi

(Chorus)
Ku mahu solo, sendiri
Takkan ku diam hanya kerna gagal sekali
Ku mahu solo, berlari
Mencari anugerah hidupku ini

Ku sudah solo, resah berlalu
Ringannya rasa hati
Untuk memilih lagi
Yang pasti lebih baik untukku

Puas aku pelajari
Menilai buruk dan baik
Kini terang jalan ku temui jadi

(Chorus)
Ku mahu solo, sendiri
Takkan ku diam hanya kerna gagal sekali
Ku mahu solo, berlari
Mencari anugerah hidupku ini

(Altimet)
Aku solo, sekarang sendiri, mungkin lebih baik jika begini
Aku solo, tapi tak sunyi, senyap sekejap kembali berbunyi
Ingat bila kita selalu bersama bagaikan satu ke mana-mana
Siapa sangka kita berpisah tak kecil hati, kita tak kisah
Jadi bila jumpa bertegur sapa, aku ok, ku harap kau pun sama
Kita tak dijanjikan selamanya, ku harap kau berjaya dalam segalanya

1 comment: