Pages

Wednesday 8 June 2011

APABILA MOTOR MASUK KLINIK

   Semalam p klinik motor tukar tayar belakang dah habis botak sume bunga tayar 2 dimakan dek jalan tar,aduyai melayan lagi duit aku kalau sebijik RM50 xpe jugak ni RM70 beb + skru bar RM8 = RM78..
memang duk KL ni mahal2 lah. Itupun dah penat aku servey satu puchong aku round beb..(tipu je 1 puchong)hehe..pikir2 balik xpelah itu hanya keperluan kita,kalau xditukar kan nahas yang datang..
Tunggu gaji hujung bulan ni tukar tayar depan pula..huhu..



  Taraaa..ha,nilah tayar motor Baru ku.huhu..xdelah ni juz contoh jer.ermm..
entahlah aku pun xperasaan rasa design 2 lebih kurang camnilah kot mybe
jenama yang lain2..ape pun sekarang ni motor aku dah sihat walafiat,
ermm...rasa cam nak bawak balik kelantanlah pulak.hehe,poyo jer 2..
ok gradiozz..

No comments:

Post a Comment