Pages

Saturday, 4 June 2011

Kapten JACK SPARROW

Captain Jack Sparrow

Firstly,YC nak ucapkan terima kasih banyak2 kat K.Ila,Abang Afdhal,n Tirah coz belanja YC sepanjang perjalanan sebelum ke pawagam.ikuti karenah kami,jom layannzzz....


Kami xkalut or kecoh coz tiket wayang awal2 lagi K.Ila dah belikan,so sebelum bergerak kami singgah di pasar malam dahulu untuk mengisi perut yang kosong ni,kemudian barulah kami gerak ke Jusco Shah Alam.. Sampainye kat sana,Fuhh!!tempat parkir penuh bebb sampaikan yang parkir tengah2 laluan pun ade..tp  nasib kami baik coz sorang brader ni baru nak kluar,ape lagi kami amik pluang tunggu sehingga dia blah..Otw nak masuk,YC tengok penuh orang sedang beratur untuk membeli tiket,nasib baik kami dah beli kalau x jenuh le nak beratur memanjang cm2..masa dah pn lewat kami tiba tepat 8.30pm cite baru je nak bermula.. bekalan sepeti biasa popcorn n pepsi..Layanzz jer dulu..

   Ni,YC nk cite sket2 pasal cite Pirates Of The Caribbean.Memang best giler r cite ni,lebih kepada komedi dan aksi2 lucu Jack Sparrow..memang sepanjang cite 2 YC tergelak-gelak.
Kisah ni menceritakan tentang perebutkan peta untuk ke lokasi telaga muda dan Blablablablabla..dan blablabla...blablabla lagi..korang p la tengok sendiri nanti.hu3..
YC bukan xnak cite tapi malaslah takut tersilap buat sinopsis nanti..hehe..
kt bawah ni ade YC massukan video pendek cite Jack Sparrow.ok selamat menonton..Gradioz.....



video






No comments:

Post a Comment